Flynth

500+ employees

About Flynth

Werken als auditprofessional bij Flynth

Flynth is jong, fris en Nederlands’ grootste adviseur en accountant voor het midden- en kleinbedrijf. Flynth stimuleert een grote diversiteit aan ondernemers om het maximale te halen uit hun ondernemerschap. Met een landelijk netwerk van locaties is Flynth de nummer 6 van Nederland in accountancy. Flynth Audit werkt voor veel verschillende klanten en industrieën: mkb, automotive, bouw en vastgoed, onderwijs en woningcorporaties.

Data-gedreven controleaanpak

De auditprofessie is sterk in beweging, daarom investeren wij bij Flynth in innovatie. Onze controleaanpak is sterk data-gedreven en integreert technologische innovaties zoals data-analyse en procesmining. Dit verbetert de kwaliteit van onze controle en maakt jouw werk als auditprofessional afwisselend en uitdagend!

Start in een jong en dynamisch team

Bij Flynth groeien we stevig in Audit en zijn we continu op zoek naar nieuw talent. Kom je bij ons werken? Dan start je in een jong en dynamisch team met ambitieuze collega’s. Jouw initiatief en inbreng als auditprofessional worden gewaardeerd. De combinatie van werken en studeren, maar ook de steile leercurve geven jouw functie bij Flynth een extra dimensie!

Meer weten over Flynth?

Kijk op onze website of neem contact op met onze Campus Recruiter Ilse Bevelander via ​06 12 97 29 84 of via ​campus@flynth.nl

Flynth. Het beste advies dat we je kunnen geven.