Risk London Banking Tour

Risk zoekt een nieuwe London Banking Tour Commissie!

Ben je geïnteresseerd in de financiële sector en en zou je in contact willen komen met financiële instellingen in Londen? Dan is de London Banking Tour Commissie wellicht iets voor jou! Tijdens de London Banking Tour zullen 25 financieel geïnteresseerde topstudenten verschillende prestigieuze financïele instellingen bezoeken in Londen. Vorige jaren zijn onder andere BNP Paribas, Citi Group en Goldman Sachs bezocht. Wil jij in contact komen met dé financiëleinstellingen in Londen, organisatorische ervaring op doen en werken aan je CV?

De London Banking Tour zal plaatsvinden in oktober 2017 en tot dan zal de commissie ongeveer 5 uur per week bezig zijn met alle voorbereidingen van de tour. We zijn opzoek naar enthousiaste studenten die deze tour gaan organiseren. Binnen de commissie kan je solliciteren voor de functie van voorzitter/PR Logistiek of bedrijfscontacten.

Wil je toch nog meer informatie over deze commissie? Stuur dan een e-mail naar bestuur@verenigingrisk.nl zodat we onder het genot van een kopje koffie je vragen kunnen beantwoorden.

Solliciteer voor zondag 8 januari door je CV en motivatiebrief op te sturen naar bestuur@verenigingrisk.nl.

Hieronder kan je informatie vinden over de afgelopen London Banking Tour die afgelopen oktober plaats vond!